diumenge, 26 de juny del 2011

CONCERT A MONTSERRAT

Dissabte l'organista titular de Notre Dame, Olivier Latry, va fer un concert amb l'organ nou de Montserrat, dins del programa del I Festival Internacional Orgue de Montserrat, Abat Cassià M. Just, in memoriam.
Impressionant. Bach, Alain, Litaize, Langlais, Dupré, List, van sonar a la basílica plena a vessar amb un munt de nens i nenes que van romandre en silenci. Va acabar amb una interpretació personal i molt aplaudida del “Virolai”.
Olivier Latry, és l'organista titular de la catedral parisina des de que tenia 23 anys i és considerat un dels organistes més remarcables de la seva generació.

4 comentaris:

  1. Hola Rosa,

    tens algun problema amb el blog. Ho dic, perquè no surten les actualitzacions que vas fent i després de sobte apareixen quatre o cinc entrades de cop.
    A veure si el problema el tinc jo i clico malament a l'enllaç que tinc al meu bloc.

    salutacions i molt interesant la foto que hi ha més abaix sobre el Corpus...

    Carlos

    ResponElimina
  2. Hola Carles. No és el meu blog, sóc jo. Els preparo i després ...
    Gràcies pel comentari, procuraré ser més metòdica!!!
    Rosa

    ResponElimina
  3. Doncs gràcies. Ja sé que no és cosa meva. De totes formes, a mi al meu blog, no m'apareix aquesta última entrada, sino la de Sant Joan.
    Per cert, t'has oblidat la "s" al títol.

    Carlos

    ResponElimina
  4. Grrrrrrrrrrràciees!!
    Rosa

    ResponElimina